sâmbătă, 3 martie 2012

Buna din nou :*
   
   Pentru inceput imi cer scuze ca nu am mai postat,dar voi reincepe cun nou machiaj dragut ,primavaratic :)
Cu totii asteptam primavara desi ea se incapataneaza sa vina. Dar vremea nu inceteaza sa ma surprinda , neplacut din pacate . A plouat , a nins ,speram din suflet o bucatica de soare macar ... anyway...Adevarata primavara vine pana la urma , trebuie doar sa fim optimiste :D 
 Multa vorba putine machiaje... asta e :p Vor aparea si ele incetul cu incetul .


Am ales un verde crud si un  fel de turquoise pentru ochi , niste culori superbe de altfel , destul de primavaratice spun eu .
Am folosit trua de farduri Sleek (Monaco) pentru care voi face un review cat de curand .







Culorile pe care le-am folosit sunt sidefate . Am folosit acel portocaliu pal sidefat deasemenea in partea de jos al ochiului . 
In sfertul exterior am folosit acelasi turquoise de sus si am completat cu protocaliul pal .
Pentru buze am folosit un fuxia care e foarte in voga primavara aceasta , la fel si nuantele de rosu corall. Ele vor fi prezente peste tot primavara aceasta .
Rujul e de la Oriflame , pot spune doar ca-l ador . E foarte vibrant , poate fi combinat cu orice fel de machiaj . 
 Iata si look-ul final . Sper ca va place ^.^ Voi reveni si cu manichiura potrivita .

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu